|
KARTA INFORMACYJNA
|
O |
||
|
TEMAT SPRAWY: Korzystanie z dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym Urzędu Morskiego w Szczecinie dla celów naukowo-badawczych
|
|
||
|
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Nazwa komórki Wydział Organizacyjny,
Zespół ds. Organizacji -
Archiwum Zakładowe Adres 70-207 SZCZECIN, Pl. Batorego 4 Nr telefonu 44-03-464
PODSTAWA PRAWNA: 1. Ustawa z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (j.t. Dz.U.z 2002 r. Nr 171, poz. 1396). 2. Ustawa z dnia 6.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198). 3. Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 16.09.2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1375). 4. Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926). 5. Ustawa z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11, poz. 95).
I.
WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek o udostępnienie dokumentów archiwalnych (wzór w załączeniu). II.
OPŁATY:
Opłaty za kserokopie wg Cennika Urzędu Morskiego w Szczecinie.
III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 1. Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. 2. Sprawy wymagające postępowania wyjaśniającego, nie później niż w ciągu 2 miesięcy.
IV. TRYB ODWOŁAWCZY: Zastosowanie mają przepisy kodeksu postępowania administracyjnego. V. UWAGI: 1. Miejsce złożenia wniosku: Kancelaria Ogólna Urzędu Morskiego, 70-207 Szczecin, Pl. Batorego 4. pok. 131 2. Dokumentacja przechowywana w Archiwum Zakładowym jest udostępniana wyłącznie dla celów służbowych i naukowo-badawczych.
|
|
||